GA P35 DS3L a padające karty grafiki...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 23:14:08 MET

Witajcie.

Na początku była padnięta karta grafiki (PCI-Ex), dla porządku to
GF8800GTS od Gigabyte'a. Zdarza się. Kupiłem drugą również 8800GTS także
od GB. Dzisiaj, po dwóch miesiącach sprzęt powrócił z takimi samymi
objawami co poprzednio-artefaktami. No cóż, może się zdarzyć i drugi
raz. Po prostu pech.
Moje podejrzenia wzbudziło pojawienie się u mnie drugiego kompa z
padniętą grafiką od Gigabyte'a, tym razem 8600GT-silent.
Zdziwiłem się mocno gdy zauważyłem, że oba zestawy złożone zostały na
wspomnianej w tytule płycie, mało tego w obu są zasilacze Chieftec'a!
Przypadek czy jakaś cholerna prawidłowość?

Chciałem znaleźć coś w sieci aby porzucić moje podejrzenia co do
rzeczonej płyty albo zestawu. Niestety tylko kłopoty z podkręcaniem i
pamięciami zajmowały fora.

Czy ma ktoś z Was jakąś teorię, a może kogoś już coś takiego spotkało?
Z góry dziękuję za zainteresowanie.

--
pozdr00fka
  poli