Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 23 Jan 2012 - 16:25:45 MET
Message-ID: <jfju65$m6f$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2012-01-23 11:11, qwerty wrote:
> Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:jfhq8i$fat$1@inews.gazeta.pl...
>> Jak to nie różnica? Po co mają się zajmować dyskiem, którego nie
>> sprzedali, tracić czas i pieniądze za przesyłkę.
>
> Jakie pieniądze? Sklepy mają umowę, że jak zwracają do hurtowni to nie
> płacą za przesyłkę.

Generalna zasada jest taka, ze kazdy kto ma umowe z dystrybutorem, placi
za przesylke. Jest to zaznaczone praktycznie w kazdym systemie B2B
najwiejszych polskich dostawcow.

Byc moze sieci handlowe wynegocjowaly sobie takie umowy, szanse ze jakis
maly sklepik to zrobil sa raczej minimalne. Generalnie to kwestia
obrotow, jezeli partnerem jest duzy, naprawiony sprzet zazwyczaj idzie z
kolejna dostawa (tym samym dystrybutor nie ma kosztow i moze sobie
pozwolic na ustepstwa). W przypadku malych obrotow kazde odeslanie
towaru to takze koszt dla dystrybutora.
Received on Mon Jan 23 16:30:03 2012

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 Jan 2012 - 16:51:03 MET