Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 09:20:12 MET
Message-ID: <jf8jpf$q8i$2@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 18-01-2012 23:28, Mateusz pisze:
> Użytkownik Rafal Lukawski napisał:
>
>> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep
>> przyjal bez dowodu zakupu, no ale gdy kupujacy nie dba o swoje prawa
>> (nie przejmuje sie papierkami), to bywa roznie. Poza tym ciezar
>> fiskalizmu spoczywa na sklepie, chyba jednak zachowac paragon niz np.
>> przejmowac sie urzedem skarbowym ;)
>
> warto kupujac brac fakture
>
> w razie zgubienia idzie sie do sklepu i maja prikaz wydac duplikat
>
> potem wyjmuje sie dysk i sklada reklamacje ;)

ale brak paragonu juz nie jest problemem. sprzedawca zszedl z tonu i do
opcji "wymiana w tej samej cenie na inny" oraz "wymiana na drozszy z
doplata" doszla opcja "zwrot pieniedzy i (duplikat?) paragonu"
Received on Thu Jan 19 09:25:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 09:51:01 MET