Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 23 Jan 2012 - 11:57:40 MET

Dnia 2012-01-23, o godz. 11:11:06
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

> Jakie pieniądze? Sklepy mają umowę, że jak zwracają do hurtowni to
> nie płacą za przesyłkę.

Sklep (o ile to nie jest większa sieć) ma zwykle dostęp do systemu paru
hurtowni gdzie ma podgląd oferty dla siebie. I tyle. Żadnych
specjalnych umów serwisowych nie ma. Hurtownia wobec niego odpowiada na
ogólnych warunkach. I to że zajmą się elementem który nie sprzedali to
tylko uprzejmość z ich strony. Np. mam znajmoą niewielką firmę która
zajmuje się częściami i serwerami i ponieważ dość często biorę u nich
jakieś rzeczy do montażu/serwisu to akurat serwis dysków które nie oni
sprzedawali też mi załatwiają. Ale jest to tylko uprzejmość z ich
strony.

Zdrówko