Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 22:24:57 MET

> Widzę, że po prostu nigdy nie siedziałeś przed dobrym monitorem i
> dorabiasz filozofię do pozornych oszczędności. Wróć może do odkrywania
> lobbystów energetycznych.

Uważasz że człowiek który przejechał się Bugatti nigdy już nie będzie
mógł z przyjemnością jeździć swoją 10 letnia Toyotą? Większość, ba,
chyba wszystkie rzeczy z jakich korzystam nie są najlepszymi w swojej
dziedzinie choć widziałem i korzystałem z lepszych i nie zostałem przez
to frustratem, kupiłem monitor TN dokładnie wiedząc czym rożni się na
nim obraz od monitorów używanych przez grafików ponieważ widzę na nim
wszystko to co potrzebuję. To ty dorabiasz filozofię tzw. "pozornych
oszczędności" nic bym nie zyskał wydając kilkaset złotych więcej na
monitor tylko dla tego że jest lepszy choć lepszego nie potrzebuję.