Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 19:16:19 MET

Dnia 2012-01-20 17:46, U¿ytkownik kamil napisa³:

> Nie interesuje mnie "ca³a masa", tylko dwie konkretne osoby które tutaj
> "nie widz± sensu przep³acaæ", a jako¶ unikaj± odpowiedzi na to proste
> pytanie.

I maj± racjê bo pytanie zadajesz tendencyjne.

> Skodê Favorit mo¿na dzi¶ kupiæ za dwie flaszki, a przecie¿ te¿ dowiezie
> na wakacje tak samo, jak tani monitor te¿ wy¶wietli zdjêcie.

W dyskusji nie chodzi³o o stary monitor kontra nowy monitor
a o nowy monitor z jedna matryc± kontra monitor z inna matryc±.
Wiec zacznij zadawaæ w³a¶ciwe pytania albo przepro¶ i nie rób
zamieszania.

Pozdrawiam