Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 17:46:20 MET

On 20/01/2012 16:40, RadoslawF wrote:

> Samo to że takie produkty są w sprzedaży świadczy że cała
> masa ludzi je kupuje.

Nie interesuje mnie "cała masa", tylko dwie konkretne osoby które tutaj
"nie widzą sensu przepłacać", a jakoś unikają odpowiedzi na to proste
pytanie.

Skodę Favorit można dziś kupić za dwie flaszki, a przecież też dowiezie
na wakacje tak samo, jak tani monitor też wyświetli zdjęcie.

--
Pozdrawiam,
Kamil