Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 12:21:59 MET

On 2012-01-20 12:13, kamil wrote:

> A wiesz, że takim Ferrari zalecane są okresowe wymiany oleju nawet jeśli
> stoi pod domem i nie jeździ? Do V12 wejdzie go więcej i droższego, niż
> kowalski wleje do Audi TDI co 20.000km.

> Jeśli ten właściciel przeczyta instrukcje, w której napisano "żeby nie
> palił 2 litrów więcej, naciśnij przycisk na desce rozdzielczej" -
> myślisz że go wciśnie czy raczej przyjdzie marudzić w usenecie?

Z tym informacjami jest problem, przejrzalem pobieznie pdfa z manualem
do mojego zasilacza i nie doszukalem sie informacji ile bierze pradu w
trybie standby. W tej materii nawet polskie konkursy smsowe wydaja sie
bardziej rzetelne.
Wiesz, wlasnie takie glosy (moze nie w usenecie, ktory umiera) czesto
wplywaja na rozwoj technologii.
Jesli wszyscy beda siedzieli cicho zadowoleni z tego, ze zasilacz zre
bez wiekszego uzasadnienia energie (ponizej znajdziesz zestawienie
850-tek, ten na pierwszy miejscu zuzywa tylko 4W wiec jak sie chce to
mozna) a monitor IPS przeklamuje kolory w Windowsie poza profilowanymi
programami (ktorych jest jak na lekarstwo) to bedziemy sie bujac z tymi
niedorobkami wieki cale.