Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 12:20:12 MET

W dniu 2012-01-20 12:07, atm pisze:

> Tutaj jest przedstawiony pobor pradu przez zasilacze 850W:
> http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-16.html

Twój link pokazuje, że ktoś dostrzega problem. To cieszy.

Pamiętam, gdy na studiach zastanawiałem się, dlaczego marnuje się prąd w
procesorach w czasie, gdy nie wykonują dużych obliczeń. Kilka lat
później zaczęły się pojawiać procesory oszczędzające energię.

Wtedy jednak nie było nagonki na ekologię. Dzisiaj mamy ją na każdym
kroku, dlatego zdumiewa mnie to, co siÄ™ dzieje z komputerem w nocy w
czasie, gdy powinien spać jak zabity.