Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 07:06:21 MET

W dniu 2012-01-20 01:36, Padre pisze:
> Wygląda że wszyscy wkoło zajmują się w domu profesjonalną edycją zdjęć
> tylko ciekawe czemu, do kogo nie pójdę, to mam wrażenie graniczące z
> pewnością że nikt ich nie edytował, ba nawet z aparatu korzystał
> wyłącznie w funkcji auto :) Ale sprzęty to trzeba mieć "pro".

Zależy kto co znosi. :-) Przez wiele lat się pracowało na CRT to
przejście na marne TN było dość frustrujące. O laptopach nie wspomnę bo
tu już się całkiem scyzoryk otwiera.
Jako że lepsze matryce nie są już tak drogie to monitora TN nie
kupiłbym. Nawet mój 3 letni telewizor sharpa 32" kupiony za 1700 zł ma
kąty porównywalne z IPS. Nie strawiłbym konieczności pochylania monitora
w zależności czy siedzę przed biurkiem czy chcę oglądać film z pozycji
horyzontalnej na łóżku :-)