Re: jaka nagrywarka DVD±RW?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 01:47:50 MET

W dniu 2012-01-18 08:54, Vituniu pisze:
> godzin. :)
>
> MÅ‚odyÅ›... ;)
>
> Yamaha CDR-102, caddy, spalenie dwoch"zlotych" kodakow
> pod rzad (ktos pamieta po ile one wtedy byly?) i teskne spojrzenia
> na cenniki dyskow SCSI...

Jak nabyłem za 100% pensji pierwszą nagrywarkę to najtańsza czysta CD
kosztowała 35zł a oryginalna z muzyką 50zł :) Warto było skopiować
najwyżej drogą grę:)
Całe szczęście już za pół roku czyste zeszły bodaj już poniżej 10zł.
Wstyd się przyznać ale po pół roku nagrywarka się zwróciła:)
A po roku skończyła :)