Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 00:44:10 MET

W dniu 2012-01-20 00:31, Rafal Lukawski pisze:

> Ja mam miernik z hurtowni AB S.A. Czy tez mam siÄ™ wstydzic? ;)
>
> Chyba raczej o rodzaj sprzetu chodzim, nie zas zrodlo pochodzenia,
> wkrotce biedronka zacznie sprzedawac serwery, jezeli to bedzie dell, to
> tez bedziemy jeczec? ;)
termin naukowy "miernik z lidla" jest chyba dość elastycznym
określeniem, które dość dokładnie powinno zwizualizować ci coś klasy
http://obrazki.elektroda.net/67_1227509557.jpg (pierwszy wynik w
google!). Niezależnie od aktualnego dilera, wszystkie te mierniczki są
robione na klonach tego samego czipu, chyba Maxima, więc i rozdzielczość
i możliwości mają dość podobne.