Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekrêty

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 00:38:38 MET
Message-ID: <1f8kzoa3n04ct$.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 19 Jan 2012 06:49:58 +0000 (UTC), jureq napisa³(a):

> Dnia Thu, 19 Jan 2012 00:26:19 +0100, BartekK napisa³(a):
>
>> A moje (jako klienta sklepów): wiele razy dostawa³em do rêki dyski z
>> takim napisem, ró¿nie sprzedawcy siê t³umaczyli, ale zawsze praktycznie
>> "no co pan, przecie¿ widzi pan ¿e on fabrycznie zafoliowany, nowy,
>> sprawny, jest gwarancja przecie¿, nie wiem co to znaczy refurbiszed, to
>> s± nowe dyski" itd. Ale mi to nie przeszkadza³o, sprawny dysk to sprawny
>> dysk, byle gwarancja i faktura by³a, tylko ¶mia³em siê troszkê z
>> radosnego t³umacznenia.
>> A jako klient hurtowni (AB, ABCdata, Action, Pronox) - wielokrotnie
>> dyski przychodzi³y refurbiszed, mimo ¿e zamawia³o siê "po prostu dyski"
>> - w jednym wspólnym kartonie by³y takie i takie. Teraz nie biorê tak
>> du¿ych ilo¶ci jak 3-5 lat temu to nie wiem, ale na przestrzeni 5-10 lat
>> temu - to by³o nagminne.
>
> A tak z ciekawo¶ci: sprawdza³ kto¶ co o takim "refurbished" mówi SMART?

Sprawdza³. Jest czysty.

A tak a'propos tej dyskusji - na przestrzeni ostatnich dwóch-trzech lat
dosta³em kilkana¶cie dysków Seagate z "zielon±" naklejk± i jeszcze mi
¿aden nie pad³.

-- 
M.   
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/
Received on Fri Jan 20 00:40:03 2012

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Jan 2012 - 00:51:02 MET