Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 19:17:18 MET

W dniu 19.01.2012 11:42, Marcin pisze:
> Witam,
> Byc moze ktos stal niedawno przed podobnym wyborem I moze podzielic sie uwagami:
> Planuje zmienic monitor&#8211; aktualnie chcialbym cos w okolicy 23-24 cali
przecie¿ na ten temat napisano ju¿ wszystko. w zesz³ym miesi±cu
conajmniej raz. Z mojego punkty widzenia, siedz±c przed monitorem TN w
odleg³o¶ci jego przek±tnej, obraz (nawet jednokolorowa plansza) na
¶rodku i w rogach ma ró¿ne odcienie. Przy pisaniu tekstów, przy czytaniu
listów czy te¿ przegl±daniu stron - bez ró¿nicy. natomiast jak bym mia³
edytowaæ zdjêcie, nawet czerwone oczy przyciemniæ, nie wyobra¿am sobie
wtykania nosa w monitor aby zobaczyæ piksele, a potem oddalania g³owy
aby oceniæ jak to wygl±da z daleka - kiedy widaæ bez zniekszta³ceñ kolorów.
Mam tani monitor sips, dell wa 2209 czy jakos tak.

ToMasz