Re: Move Kinnect na PC?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 10:07:15 MET

Dnia 2012-01-18, o godz. 06:42:30
BAREK <barek@plusnet.pl> napisał(a):

> I sÄ… gry i inne aplikacje z tego korzystajÄ…ce?

Jako ciekawostka: widziałem na jakimś pokazie kŧórejś dużej bazy danych
(Oracle? Postgres/EnterpriseDB?) wykorzystanie Kinect-a w medycynie.
Konkretnie na sali operacyjnej. W połączeniu z bazą danych medycznych
pozwalał operującemu na dostęp do informacji o pacjencie: badaniach,
podanych lekach etc. Dzięki sterowaniu gestami możliwe było zachowanie
sterylności na sali operacyjnej - operujący i asysta nie musieli
dotykać żadnych sterowników systemu typu klawiatura czy mysz/trackball.