Re: Nagrywanie filmów na dysk zewnętrzny - TV Manta 3D.

Autor: grapeli23 <grapeli23_at_googlemail.com>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 00:46:07 MET

Dnia 17.01.2012 wozniak grzegorz <grzes@wp.pl> napisa³/a:

> Linux który jest podstaw± firmware tego urz±dzenia natywnie nie wspiera
> zapisu na ntfs.

Co w tym takigo zaskakuj±cego, zadziwiaj±cego?!
Patenty, licencje, $$$...

Firma TomTom, produkowa³a nawigacje samochodowe z wykorzystaniem FAT z
obs³ug± przechowywania d³ugich i krótkich nazw plików.
Czym to siê skoñczy³o ze strony M$ poczytaj sobie.

NTFS podlega³ ci±g³ym zmianom, aby obs³ugiwaæ mo¿liwo¶æ zapisu w 100%
poprawnie, trzeba mieæ dostêp do aktualnego kodu ¼ród³owego lub co
najmniej do pe³nej dokumentacji.

Niechcia³by¶ u¿ywaæ takiego urz±dzenia, w którym bazpieczeñctwo
przechowywania danych nie istnieje.