Re: jaka nagrywarka DVD±RW?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 21:32:02 MET

On 2012-01-17 14:38, Szyk wrote:
> Witam
>
> Jestem zmuszony do zainwestowania w napęd DVD±RW. Stąd moje pytanie:
>
> Jakiego producenta napędów DVD±RW byście polecili?

Podstawowe pytanie - jak intenstywne tego bedziesz uzywal? Jezeli od
swieta, to dowolny naped.. polecalbym unikanie baardzo tanich modeli,
bywaja niewygodne nawet od swieta (glosne etc.) mam jakies sony, ktore
kupilem tylko dlatego by bylo. za ta sama kase (w sumie grosze) samsung
pewno bylby znacznie przyjemniejszy