Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 01:45:06 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:1j542vr4tor7t$.dlg@smutas.org...

> Nie spotkałem się z nim.
> Strona http://www.kmepc.com/ ma problem z wyświetleniem specyfikacji - na
> szybko jedyna jaką znalazłem. Według tego co wyczytałem na czeskich forach
> to dla w.w. robił je K-MEX ale ten się na swojej WWW nie przyznaje do
> serii PZ - choć odsyła do strony PME jako partnera.
> http://www.k-mex.com/WebForms/ProductSeriesPage.aspx?KindNo=0000000005
> Tak czy siak, nie znam go i ciężko mi coś napisać.
>
> Skoro rozkręcałeś może pamiętasz kto się podpisał na PCB?
> Może jakaś fotka wnętrza?

> [...]

Prawdę mówiąc to jest konfiguracja z ok ponad 3 lat temu. Ten zasilacz to
był mój pierwszy wyciszany. Jednak w porównaniu do obecnego widać duży otwór
wentylatora. Ten KME to miał kilka dziurek

Mniej więcej taki wygląd:
http://images.icecat.biz/img/norm/high/1320323-9814.jpg

Wnętrze zasilacza to dopiero musiałbym zrobić zdjęcie.

Obecnie robię Video Memory stress Test CE v1.21
Pass count 128, 0 Errors. Co by potwierdzalo moją teorię że mam wadliwą
pamięć a nie grafikę. Jeszcze jest jedna teoria że to jest płyta główna.
Jutro wyjmę jeden moduł 1 GB i zobaczę czy to przyniesie jakąś poprawę. Bo
właśnie z poprzednich testów by wynikało, że jeden z modułów 1 GB jest
wadliwy.