Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 00:52:28 MET

Dnia 13.1.2012, rageofhonor napisał(a):

> Otworzyłem go i w środku nie wyglądał za dobrze. Brązowe naloty na
> kondensatorach i płytce drukowanej. Zapach lekkiej spalenizny.
>
> Oznaczenie starego to: KME Maxpower PZ-500

Nie spotkałem się z nim.
Strona http://www.kmepc.com/ ma problem z wyświetleniem specyfikacji - na
szybko jedyna jaką znalazłem. Według tego co wyczytałem na czeskich forach
to dla w.w. robił je K-MEX ale ten się na swojej WWW nie przyznaje do
serii PZ - choć odsyła do strony PME jako partnera.
http://www.k-mex.com/WebForms/ProductSeriesPage.aspx?KindNo=0000000005
Tak czy siak, nie znam go i ciężko mi coś napisać.

Skoro rozkręcałeś może pamiętasz kto się podpisał na PCB?
Może jakaś fotka wnętrza?

> Nowy zasilacz to: Tracer Highlander 550W

Hmmm. Powiedzmy, że do konfiguracji jak poniżej wybrałbym coś innego. ;D

"Pamięci to Twinmoss 2x1GB i 2x0,5GB
Grafika: 8800 GT
Procesor: AMD 5200+
Płyta Gigabyte GA-MA69G-S3H"
M-ID <4f0efaf5$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>

BTW. Nie piszę tego wszystkiego by negować Twój wybór, czy Cię do czegoś
zniechęcać. Od jakiegoś czasu jestem tylko zdegustowany poziomem
traktowania klienta przez niektóre firmy serwisujące.

Na koniec czarna lista Elektrody - powstała dawno temu, ale IMO z grubsza
nadal aktualna. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/