Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

Autor: Zenek <tywiesz_at_pot.pl>
Data: Wed 11 Jan 2012 - 00:27:18 MET

> oraz dodaję, że interesuje mnie telewizor już fabrycznie przystosowany
> do zwykłej klawiatury. IMO Samsung jest bardzo blisko, ale ja nie chcę
> przerabiać we własnym zakresie.

Bo lesiu nic nie trzeba przerabiac podlaczasz klawiature USB i myszke
USB i dziala na kazdym nowym samsungu z portem USB i RJ45.

Z pilota wlaczasz klawiature i myszke a pozniej wlaczasz przegladarke
Netsurf i juz.

http://wiki.samygo.tv/index.php5/Content_Library_applications_list

te aplikacje uruchamiasz z poziomu normalnego menu nic nie trzeba
przerabiac ale zeby o tym wiedziec to trzeba miec mozg zamiast kapusty.