Re: Monitor 22-24 cale

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 20:36:23 MET

> Do typowych zastosowań przepłacanie za matrycę lepszą niż TN
> nie ma specjalnego sensu. A do czytania i pisania tekstu TN
> jest nawet lepsze, niż inne matryce.
Z całym szacunkiem, ale ty kolega pojechał mocno. Może ja mam jakiś inny
wzrok, ale prosty S-ips - moim zdaniem - uwidacznia wady monitorów LCD
( w porównaniu do CRT), ale nie są one uciążliwe. Natomiast w
przeciętnym TN, w chwili gdy patrzę na niego z wygodnej mi odległości (
troszkę wiecęj niż przekątna) czerń jest na środku ekranu, po rogach
odcienie fioletu. Nie chodzi tu o odwzorowanie kolorów, tylko o ciemne
sceny w filmach, obrazki/fotki gdzie tło jest ciemne....
Oczywiście że do napisania prostego tekstu wystarczy każdy monitor, w
tym telewizor, dowolny linuks i procesor tekstu od Googla, ale jak już
ktoś pyta, a my radzimy, to trzymajmy pewien poziom, wyższy niż zasilacz
za 25zł.

ToMasz