Re: Monitor 22-24 cale

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 20:15:24 MET

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jea994$fjs$1@inews.gazeta.pl...

> Do pracy jak najbardziej 16:10 ale w domu to już raczej 16:9

Nie zgodzę się.
Po pierwsze zależy kto gdzie dłużej pracuje, a po drugie, wg mnie nic tak
nie wkurza jak codzienna zmiana z 16:10 na 16:9.
Może to jest tylko moje odczucie, ale skoro wnerwia mnie to już od roku i
nie przechodzi, to
coś w tym jest.

> Zdarza się jeszcze że nie ma opcji "powiększ" a tylko "pełny ekran"

To już wynika ze skąpstwa przy zakupie i nieprzygotowania przed nim. Tak czy
siak widziały gały co brały.