Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 20:00:20 MET

Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
> Dzięki za odpowiedź. Pytanie rozstrzygające :) Czy używając tych modeli LV5T
> nie masz problemów ze zgrywaniem w rozdzielczościach 720, 1080? Który z ww.
> polecałbyś w kategorii możliwości/cena?

Jeszcze nie jestem w zasięgu hd. Nie mam najmniejszego problemu ze zgrywaniem -
do tego używam TotalMedia, a jak potrzebuje zgrać na raz 8 kanałów to używam
VLC. Skoro mogę zgrywać kilkanaście kanałów na raz to co to za problem nagrać
hd? Nie jest kodowany sygnał, więc nie łamiesz prawa. :)
Deluxe obsługuje radio FM i Dab(+), a Qube jest bardziej czuły (IT9135).