Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 19:01:07 MET

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości
news:xn0hsuvr45j17xf009@news.gazeta.pl...
> Hmm nie wiem co o tym myslec...
> Ja co prawda szukam plyty pod AMD, ale albo UD3H albo D2H.
> Nie planuje podkrecania, ale na pewno wykorzystanie w 100% procesora 4
> rdzeniowego.
> Moze jakies rady?

Nie wiem, Mi się takie droższe Gigabyte pod P4 spaliło (zasilanie mostka na
dole, chipset i865PE). Kumplowi też.
Teraz czytam że idą z dymem nowe Intelowskie.
Kiedyś miałem ABIT BH6, potem EPOX, to były płyty.. już nie istnieją firmy.
Teraz mam Asus P5K-E/WiFi, znajomi też na Asusach (Intel i AMD) i działają.

Teraz Asus lub ewentualnie coś ze stajni MSI bym brał

Pozdrofka

--
Irokez