Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 17:22:50 MET

ToMasz wrote:
> Jak juz pisałem ( a nie widzę swojego postu) to urządzenie podaje sygnał
> cyfrowy z anteny do kompa. resztę przetwarza komp. O ile wiem,
> producenci robią wszystko co w ich mocy, aby nic co jest lepszej jakośći
> niż PAL nie nadawało się do kopiowania i udostępniania prze net. Tak
> więc w najgorszym dla Ciebie przypadku owo urządzenie zapisze HD w pliku
> w egzotycznym standardzie nie odtwarzanym przez nic, a Tobie może
> pozwolić na zapis dowolnych sygnałów złapanych z anteny tylko w
> formacie DVD (pal)

To co piszesz jest w kontrze z tym co napisał np. marfi. Czyli sprawa
dalej do zgłębienia... Czy w ogóle ktoś na grupie zgrywa materiał w
rozdzielczościach > PAL z użyciem niezbyt drogich i popularnych tunerów
DVB-T podłączanych przez USB lub złącze PCI?

> Poproś o wyjaśnienia sprzedawce, ale nie sądze żeby wiedział co sprzedaje

Spytam, ale mam podobne wątpliwości.

Krystian