Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 17:11:05 MET

W dniu 08.01.2012 10:30, Krystek pisze:

> Jak w takim razie rozumieć zapis: "nagrywanie filmów w formacie MPEG2 w
> rozdzielczości 720x576 (DVD PAL) do 30 klatek na sekundę" z jednoczesną
> informacją, że "obsługa standardów telewizji HD 720p, HD 1080p, HD
> 1080i"? Na przykład tu: http://allegro.pl/i1987621397.html
Jak juz pisałem ( a nie widzę swojego postu) to urządzenie podaje sygnał
cyfrowy z anteny do kompa. resztę przetwarza komp. O ile wiem,
producenci robią wszystko co w ich mocy, aby nic co jest lepszej jakośći
niż PAL nie nadawało się do kopiowania i udostępniania prze net. Tak
więc w najgorszym dla Ciebie przypadku owo urządzenie zapisze HD w pliku
w egzotycznym standardzie nie odtwarzanym przez nic, a Tobie może
pozwolić na zapis dowolnych sygnałów złapanych z anteny tylko w
formacie DVD (pal)
Poproś o wyjaśnienia sprzedawce, ale nie sądze żeby wiedział co sprzedaje
ToMasz