Re: Co z postępem ?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2012 - 10:19:41 MET

Dnia 2012-01-06 22:48, Użytkownik Radek D napisał:
> Całkiem możliwe - bo kupnie kompa zawsze ograniczam czytanie o
> nowościach by się nie dołować.
>
> Więc czekam na propozycje tych 5 podzespołów - półka jakościowa
> średnia-wyższa - czyli bez ASrocków, GoodRamów i Modecomów.
> Zgodnie z prawem Moora sprzęt powinien być przynajmniej 4x szybszy od
> tego co mam ale i 2x szybszy uznam za ciekawy.
> Obecny komp jest następcom Bartona 2500+, 512RAM i GF3 (jeśli dobrze
> pamiętam). Wtedy po 5 latach kupiłem za tą samą cenę sprzęt o
> parametrach przynajmniej 4x-8x lepszych.

Obowiązujący od lat przyrost prędkości procesorów się skończył
jakiś czas temu. Producenci ratują sytuację wprowadzając coraz większą
liczbę rdzeni które jest w stanie wykorzystać niewiele programów.
W twoim przypadku jak braknie mocy do gier w większych rozdziałkach
to wymienił bym kartę graficzną, zwiększył pamięć do 4GB i zainstalował
64 bitowy system.
Normalnie warto jeszcze przyśpieszyć dysk systemowy (jeśli się da) ale
to raczej nie przy dzisiejszych cenach.

Pozdrawiam