Re: Co z postępem ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 22:48:34 MET

> Chyba nie wiesz o czym piszesz.
Całkiem możliwe - bo kupnie kompa zawsze ograniczam czytanie o
nowościach by się nie dołować.

Więc czekam na propozycje tych 5 podzespołów - półka jakościowa
średnia-wyższa - czyli bez ASrocków, GoodRamów i Modecomów.
Zgodnie z prawem Moora sprzęt powinien być przynajmniej 4x szybszy od
tego co mam ale i 2x szybszy uznam za ciekawy.
Obecny komp jest następcom Bartona 2500+, 512RAM i GF3 (jeśli dobrze
pamiętam). Wtedy po 5 latach kupiłem za tą samą cenę sprzęt o
parametrach przynajmniej 4x-8x lepszych.