Re: Co z postępem ?

Autor: Brodi <madmax81_blebleble__at_interia.pl>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 23:55:55 MET

> To co mam to Quad Q6600, 4GB RAM, MoBo GA-P35-DS4 i GT8800.

Wszystko zależy do czego używasz tego kompa, q6600 to dobry procek, jeśli
chodzi o gry to ciÄ…gnie wszystko bez problemu, przy dobrej grafie to nawet
w fullHD.
Jeśli chodzi o gry to proponuje zmianę leciwego 8800 na coś pokroju gtx
275 albo 5xx. Co do innych zastosowań to napewno szybszy dysk pomoże , ale
to nie jest dobry momen na zmianÄ™ dysku z powodu cen.

> Czy rzeczywiście nie da rady złożyć kompa sporo szybszego od tego co mam
> za nie więcej niż 2,5kzł ?

hm...
RAM sporo potaniał , płyty nieznacznie, grafiki w zasadzie poszły do góry
bo kiedyś za 500 zł to był sprzęt do grania , a teraz to około 700 trzeba
wydać na coś porządnego, dyski podrożały o ponad 200 %.
Co do procesorów to najdroższe procki kosztują coraz więcej, i7 za 5kafli
:/ , niedługo intel zacznie produkować 8 rdzeni za 10k zł, podobnie z
grafikami najdroższe co widziałem kosztuje 3159zł w "tanim" sklepie:]