Co z postępem ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 22:03:02 MET

Gdzieś koło 2008-2009 zmieniałem kompa za MoBo+CPU+RAM+GPU zapłaciłem
coś ok. 2,5 kzł. Tak mnie ostatnio naszła myśl, że komp jest już dość
leciwy i tak z ciekawości zajrzałem do cenników, a tu szok.
Myślałem, że po tych 3-4 latach za 2,5kzł kupę kompa przynajmniej z 2x
szybszego, a tu dupa - bo ceny (nie licząc RAMu) za podzespoły tylko
kilka procent szybsze sporo wyższe niż to co byłe te kilka lat temu.

To co mam to Quad Q6600, 4GB RAM, MoBo GA-P35-DS4 i GT8800.
Czy rzeczywiście nie da rady złożyć kompa sporo szybszego od tego co mam
za nie więcej niż 2,5kzł ?

Myślałem by dokupić 4GB RAMu i przejść na system 64bit - ale komplet do
już posiadanych Patriotów to ponad 250zł co na tle ceny obecnych DDR3
trochÄ™ za drogo.
Jedyne co to może GPU wymienię bo na 1920*1200 GT8800 przestaje
wyrabiać. A z resztą poczekam na Win8 SP1 ;-)