Re: Co z postępem ?

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 23:14:14 MET

W dniu 2012-01-06 23:04, Radek D pisze:

> Jest aż tak duża różnica ? Mój Quad spokojnie leci na 3,0-3,2GHz, a ten
> i7 ma na wejściu do 3,8GHz ?
> W dodatku ten i7 to coś koło 1300zł - jak za pozostałem 1200 zł kupić
> resztę podzespołów ? Sama GPU to jakieś 650zł (2-3x szybsza od
> posiadanej) i zasilacz z podobnej półki to z 500zł. A co z płytą i RAM
> to przynajmniej z 800-1000zł ponad budżet.

Tak się akurat składa ze ten procesor potrafi działać z płyta za 250zł i
zasilaczem za 150 zł bez najmniejszych problemów.
Ale jak zależy Ci np. na liczeniu PI to za niewielka dopłatą do płyty
zasilacza, procka(do i7-200K) i chłodzenia będziesz ją mógł całymi
dniami liczyć przeszło 3 razy szybciej.

miab