Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 00:32:00 MET

"$M$" <piotr7112@poczta.onet.pl> wrote in message
news:je53fb$ers$1@node2.news.atman.pl...
> Asrock chyba nie ma renomy - kiedyś więcej siedziałem w sprzęcie,
> jak ta firma wchodziła na rynek mówiło się o niej że to najtańszy złom.
> A jak jest teraz? Asus nadal chyba ma markę...
> A Asrock? Jak z niezawodnością ich produktów? Bo cena kusi ;-).
> Z góry dzięki za przemyślenia.

ja tam przegladam testy i wybieram to co jest najpopularniejsze, bez
ogladania sie na to czy to gigabyte, asrock, asus, msi czy jeszcze
cos innego

w razie problemow - duza szansa ze ktos je juz rozwiazal, biosy pojawiaja
sie w miare czesto, nieraz da sie wybrac najlepsze kombinacje sterownikow
(wazne w przypadku korzystania z wynalazkow intela siedzacych w ich\r1
jak cache na ssd itd)

gdyby zdazyla sie duza wtopa sprzetowa producent nie bedzie mogl jej
zignorowac (vide obecne problemy gigabyte)

teraz mecze P8Z68-V PRO - byla opisana na dziesiatkach portalow,
kupily ja dziesiatki czy setki tysiecy ludzi, jedyny istotny minus
(wynikajacy z chipsetu) to mala ilosc linii pcie

kiedys mialem manie dobierania sprzetu dokladnie pod swoje potrzeby,
ale czesto okazywalo sie ze nowego biosu (i supportu nowych procesorow
w mniejszym procesie) nie bedzie, 'bo nie', ze sterownik do zintegrowanej
dzwiekowki sypie bsodami 'bo tak' itd. itp...