Re: Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 15:35:58 MET

Dnia 2012-01-05, o godz. 14:21:12
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> Swoją drogą, naprawdę sprzedawcy jeszcze takie rzeczy robią? Żaden
> poważny duży producent nie robi problemów, Dell daje nawet instrukcje
> rozbierania laptopów dla chętnych do wymiany dysku czy matrycy, a pan
> Kazio ze sklepu na rogu nie pozwala do komputera zajrzeć?

Spotkałem się z tym ostatnio w jakichś komputerach z supermarketu. W
jakimś Real-u czy innym Carefour-ze jednostki centralne były
plombowane. Swoje komputery plombuje tez Adax. Z przenośnych ostatni
jaki widziałem to całkiem niedawno netbook Asusa z plombą która
uniemożliwiała swobodny dostęp do slotów pamięci.

Zdrówko