Re: HTPC ale nie jakiś słabeusz tylko maksymalnie wydajny

Autor: sexbox <sex.box_at_wp.pl.NIECZYTANY>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 20:45:34 MET

No jasne, chodziło mi o A8-3850

> Coz... pod Llano jest kilka sympatycznych plyt
> ITX, to dobra wiadomosc.

A jakąś konkretną mógłbyś polecić.

Założyłem że będzie to płyta ITX.

> Zla jest taka, ze jesli chcesz wpakowac procesor
> z TDP na poziomie 100W do obudowy HTPC slim,
> to musisz liczyc sie z tym, ze ciche toto nie bedzie.

No właśnie, nie wiem czy warto brać
A8-3800 - ma ponoć TurboCore, jak rozumiem zmienny zegar,
może warto go wziąć aby był chłodniejszy.

Tak czy siak, nie chcę głośno, chcę CICHO,
dlatego potrzebuję wydajnego ale płaskiego coolera.
Czy ktoś mi doradzi takiego.