Re: Prawie Fujitsu Siemens Amilo Si1520 nie staruje.

Autor: Paweł U. <pawel_u_at_nospam.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 19:30:42 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:112okoy7gfmjf$.7anfgd2p2il9$.dlg@40tude.net...

> A może trzeba było załadować domyślne ustawienia?

Uciekło mi z opisu. Aby przywrócić go do życia zamontowałem powtórnie M440 i
w akcie desperacji załadowałem domyślny bios. Jednak to nie pomogło - z
T2300E nie wstawał dalej. Prawdę mówiąc, to domyślny bios jest na codzień bo
parametrów pracy nie da się przestawić /automat/ a jest tylko włącz/wyłącz
zamontowany sprzęt.

Paweł