Re: Prawie Fujitsu Siemens Amilo Si1520 nie staruje.

Autor: Paweł U. <pawel.u_at_nospam.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 15:19:31 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:112okoy7gfmjf$.7anfgd2p2il9$.dlg@40tude.net...

> A może trzeba było załadować domyślne ustawienia?

Dla potomności i aby zamknąć temat: Po kilku godzinach walki poległem w
walce z laptopem.
Wgrałem starszy bios i ponownie wymieniłem procesor na T2300E. Niezbyt
chętnie, ale wstał. Procesor mimo prawidłowo odczytywanej nazwy nie ujawnił
jednak drugiego rdzenia i XP widział go jako Core Solo T1300. System
pracował ale bardzo niestabilnie.
Wgrałem możliwie najniższy bios i laptop doznał olśnienia - zobaczył drugi
rdzeń. Ale normalnie pracował tylko Hiren's Boot CD z Mini XP (jeden rdzeń
ale dobrze rozpoznany procesor) i XP w trybie awaryjnym. W tym drugim
przypadku Menadżer zadań pokazywał pracę tych dwóch rdzeni. Pełne XP nie
chciało się podnieść, a nowa instalacja zaliczała nagłe restarty na poziomie
instalacji sprzętu.
Olałem, wróciłem do Celerona - zbyt grymaśny sprzęt na dwa rdzenie.

Paweł