Re: taki dziwny problem

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 09:37:24 MET

Dnia 2011-12-31, o godz. 11:05:49
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Da się, aczkolwiek niekoniecznie taki system musi się dać uru-
> chomić (będzie się różnił sprzęt "wirtualny" od wcześniejsze-
> go realnego).

Hmmmm... Używałem do konwersji kilkunastu maszyn darmowego VMware
VCenter Converter http://www.vmware.com/products/converter/ i
odpaląłem pod VMware Player. Maszyny różne - głownie starsze z XP i
Win2k ale tez kilka na Win7 i Linuxów. Chodziło o to by na jednej
maszynie odpalać to co pozwało sterować i odczytywać dane z różnych
urządzeń (systemy kasowy, centralki telefoniczne, stary soft pod DOS).
Nie spotkałem się z problemami z odpaleniem tak utworzonej wirtualki -
ale jak zastrzegam były to głównie starsze maszyny.

Zdrówko