Re: Były kiedyś karty graficzne...

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 08:11:11 MET

On 30.12.2011 22:58, gadacz wrote:

> to rozbij sygnał na 2, czyli drut przed tv,
> jeden wtedy do telewizorni, a drugi do komputera,
> a w komputerze pod tuner i po temacie.

jasne, szczególnie w "N". W "N" się nie da i tyle w temacie.

Chyba że analogowy sygnał wyciągnąć, mając dualny tuner od "N". Ale
trzeba być świadomym żeby konwerter wymienić na Twin, pociągnąć drugi
kabel z anteny no i wymienić tuner na podwójny, oraz pewnie zapłacić
wyższy abonament za multiroom

Marx