Re: Skaner sieciowy (czyli drukarka wielofunkcyjna)

Autor: _ąćęłńóśźż. <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 13:53:56 MET

M.in.:
Lexmark x364dn
Samsung SCX-5737FW

Obydwa mają automatyczne rewersyjne (dwustronne) podajniki dokumentów (i przy
skanowaniu jest to rewelka), możliwość skanowania do komputera ("push"
i "pull") i lokalnie i w sieci, a bez pośrednictwa komputera skanowania na
ftp oraz na pocztę email .

-----
> jakbyscie mogli cos sprawdzonego podpowiedziec w temacie ponizej:
> potrzebuje skanowac w sieci ethernet.
> skanery sieciowe kosztuja wiele i raczej bardziej oplaca sie kupic drukarke
wielefunkcjyna, choc drukowac w zasadzie nie bedzie.
> calosc skanowania ma sie odbywac z panelu urzadzenia, nie musi byc szybkie,
byle nie jakies wyjatkowo upierdliwe w obsludze/instalacji.
> wskazana jest funkcja wyboru komputera/udzialu na ktory bedzie wysylany
skan, choc dopuszczam wersje z jednym udzialem, udostepnionym wszystkim.