Re: Skaner sieciowy (czyli drukarka wielofunkcyjna)

Autor: jg <fake_at_fake.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 13:30:55 MET

Dnia Tue, 27 Dec 2011 13:20:32 +0100, jg napisał(a):

> ciezko to wygooglac. ludzie piszac w opiniach nie uwzgledniaja tego faktu.
>
> od biedy mogloby tak byc, ze sprzet podpiety jest do jednego kompa z
> udostepnionym dla wszystkich udzialem, ale skanowanie musialoby przebiegac
> bez przeszkadzania w pracy uzytkownikowi (poza ewentualnym lekkim
> spowolnieniem pracy kompa, powinno byc niezauwazalne, zadnego klikania).

tak mnie nieco oswiecilo... przeciez wiekszosc skanerow ma na sobie
przyciski "skanuj" czy cos... wystarczylby wiec zwykly skaner usb, tylko
zeby skanowanie odbywalo sie bez odpalania jakiejs aplikacji na kompie (i
jak znam zycie to tu bedzie problem dla szanownych producentow)...

jakies sugestie?

--
jg