Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 04:58:03 MET

Witam.

Sprzęt to my ;)
Tak sobie pomyślałem, zawiało nostalgią, nowy rok, itd.

Mamy wspomnienia z lat 90tych, ja z czasów początkowych.
Może niektórzy z lat tez 80tych.
Cały czas w nurcie PC :)
I tak sobie pomyślałem, mamy jakies emocje z lat pierwszego
dziesięciolecia XXIw?

U mnie np bida.. Jakieś te lata 90 były barwniejsze,, bardziej
emocjonujące, pokonywanie granic muzyki (covox, sb, itd), grafiki (vga,
svga - wow, do tej pory pamiętam te zdjęcia wyświetlane, może je znajdę w
internecie bo każdy wtedy je penie oglądał), pierwsze urządzenia we/wy,
skanery, drukarki, itd.

A czy coś wpłynie na nasze/moje emocje z pierwszego dziesięciolecia XXIw.?
Cos nie wydaje mi się. Może trzeba czekać 10lat aby nostalgie przyszła?

Ale wydaje mi się że w tym ostatnim okresie przyszła wielka digitalizacja
większości sprzętów w domu. PC to już nie to samo.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."