Canon IP2600 - pomarańczowa miga 4x, nie pomaga reset

Autor: Damian <bierzadamian_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 11:02:22 MET

Witam! Nie mam już pomysłów więc może ktoś bardziej doświadczony w tym
przypadku coś poradzi. Nie wiem jak zmusić drukarkę IP2600 do
normalnego funkcjonowania, a nie poprzez resetowanie. Drukowałem prace
dyplomową i po 30 kartkach chciałem puścić dalej, ale lipa... Pojawił
się błąd w postaci migającej pomarańczowej diody 4 razy. Według danych
znalezionych w sieci oznacza to

Ink tank is not installed properly/Ink may have run out

Nie wiem skąd ten błąd, ale od tamtego czasu nie da się korzystać z
drukarki normalnie. Reset nic nie daje (Procedura trzymania power
podczas podłączania do zasilania, dociśnięcie resume 2 razy i
puszczenie power) bo po ponownym właczeniu dalej miga.

Drukować się jedynie da zaraz po resecie, ale jest to drukowanie "na
pół gwizdka". Drukarka dłużej pobiera papier, po pobraniu nie drukuje
od razu, a szybkość wydruku też nie taka jak normalnie. Doradzi ktoś
jak ten błąd wywalić na dobre, jak poradzić sobie z tym problemem?