Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Sun 25 Dec 2011 - 22:21:32 MET

> 10 lat temu skanowałem bez problemów na 300 dpi.
> Do takich celów nada się pierwszy lepszy skaner.

Wiem, że 10 lat temu można było skanować z rozdzielczością
300 dpi. Czy napisałam, że to nowość? Tyle, że w przypadku
Read Irisa to konieczność, a przy innych nie - tak mi się wydaje.

Natomiast przede wszystkim chodziło mi o sprawne skanowanie
większej ilości dokumentów. Wiem, że można to zrobić na każdym
współczesnym skanerze, ale z pewnością na jednych będzie to
przebiegało sprawniej niż na innych. Porównywałam to parę
ładnych lat temu i różnica była istotna.

Zatem pytam jak to jest z obecnie dostępnymi na rynku?
Ktoś ma, może podzielić się opinią?

Pozdrawiam
Zofia