Re: Access point czy bridge

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Dec 2011 - 01:26:17 MET

Użytkownik "Zenek" napisał:

> Wiec mylisz sie okrutnie bo tryb pracy APC pozwoli twojej drukarce
> doskonale cieszyc sie komunikacja z reszta sieci.

Drukarka może będzie się cieszyć tylko co z tego przyjdzie pozostałym
użytkownikom skoro drukarka bęszie za NATem? Trzeba by robić cyrki z
mapowaniem/przekierowywaniem portów. Z drugiej strony trudno mi uwierzyć aby
ten TP-Link TL-WR543G nie miał trybu bridge. Mam dwa taniutkie APeki i oba
ten tryb mają. Jeden to Black Box plus, a drugi to jakiś Asmax.

Remek