Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: sumar <sumar_at_onet.eu>
Data: Sat 24 Dec 2011 - 15:55:44 MET

Irokez:

> 3 godziny to już UPS z możliwością podłączenia zewnętrznego pakietu
> akumulatorów.

Z możliwością czy bez i tak da się podłączyć (ja tak zrobiłem u siebie)
i będzie działać, tylko może trochę dłużej ładować. A jak ktoś się zna
to sobie podkręci prąd ładowania. I dodatkowe akumulatory ogólnie, to
jest najlepszy pomysł.

> Chyba lepiej agregat prądotwórczy.

A to to chyba jak nie ma prądu cały dzień albo więcej. Miałem ostatnio
taką awarię, jak "fachowcy" kopali rów pod rurę gazową w moim ogrodzie
i przy okazji przecięli główny kabel idący od słupa pod ziemią. Nic
nie mogłem zrobić (mimo że się znam), musiałem czekać do następnego dnia,
aż przyjedzie człowiek z energetyki i to naprawi. Ale taka sytuacja
zdarzyła mi się raz na całe życie do tej pory. Agregat tam gdzie mogą
być długie przerwy, czyli głębokie wsie itp. Ale nie w mieście.