Re: Co powoduje bady na nowym dysku?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 15:04:19 MET

"rageofhonor" 4ef2ea87$0$1208$65785112@news.neostrada.pl

> Temperatura wynosi 34*C. Poprzedni dysk kupiłem 3 lata temu i nie bylo takich problemów.

Kiedyś solidnie przegrzałem dysk -- zapis zgubił się tak, że nie
udało się zbyt wiele uratować (nic tam nie było ważnego -- i tak
zapis miał być skasowany) ale poza tym, że zapis stał się
nieczytelny, dysk nie został uszkodzony w sposób widoczny.

Pracujący notebook spadł mi z siedzenia w samochodzie na podłogę
z gumowym dywanikiem -- zero problemów widocznych.

Niedawno ten sam notebook (ale wyłączony) spadł mi z łóżka na
drewniana podłogę i też nie zanotowałem żadnych problemów.
(poza łomotem/hałasem)

Czasami notebook albo netbook budzi się (bywa, że zapomnę o wyłączeniu)
w plecaku czy w bagażniku -- i nie mam z tego powodu widocznych problemów.
Teraz mam Gforsy, ale wcześniej były tam zwykłe dyski i nie zanotowałem
żadnej widocznej straty. Co więcej -- włączanie zziębniętego netbooka
prowadziło do niebieskich ekranów, ale nie zanotowałem uszkodzeń dysku.

-=-

IMO dzisiejsze dyski są odorne na głupotę. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'