Jaki UPS

Autor: Andrzej Kuća <protumba.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 06:45:07 MET

Witam, mam w mieszkaniu skoki napięć (nie mam miernika w tej chwili, więc nie
piszę jakich są rzędów). W związku z tym chciałbym kupić UPS do ochrony
komputera przed czymś takim. Zasilacz jaki mam to Corsair 550. Nie zależy mi w
zasadzie na podtrzymywaniu, a jedynie nad ochroną przed takimi "kwiatkami". A,
i jeszcze jedna rzecz - gniazdka mam dwużyłowe, nie mam uziemienia. Kiedyś
próbowałem zmostkować bolec z zerem, ale wtedy przy wyłączonej listwie co
jakiś czas migała mi dioda w zasilaczu do monitora. Może ktoś się zna na
elektryce/elektronice i poradzi konkretny model?
Pzdr.