Re: Zgrywanie filmu z VHS przez kartę TV - brak dźwięku

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Dec 2011 - 18:01:42 MET

Marcin N pisze:
> Poradźcie coś. Oczywiście próbuję zmieniać ustawienia nagrywania w
> mikserze dźwięku. Nie pomaga. Dawno temu (Win XP zamiast Win7) wszystko
> działało - teraz nie chce.

Ja się cieszyłem jak uruchomiłem na Viscie, Win7 mojego SB 1024.
Jakie masz sterowniki? U mnie dopiero ruszyło cokolwiek na jakimś
nieoficjalnych. Jak znajdę nazwę to napiszę. Teraz ten komp śmiga sobie
na linuxie i bardzo dobrze sobie radzi jako magnetowid. (TVtime,
mencoder, VLC) Nowe windowsy sobie odpuściłem bo olewają SB.

PS. Trzeba było siedzieć na XP ;-)