Zgrywanie filmu z VHS przez kartę TV - brak dźwięku

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Tue 20 Dec 2011 - 11:45:02 MET

Nie bardzo wiem, gdzie to napisać.

Zgrywam stare filmy z VHS, Magnetowid podłączyłem do karty TV Compro
przez złączę Composite (wiem, najgorsza jakość, ale nie mam wyboru).
Odtwarzacz fabryczny Compro odtwarza wszystko z dźwiękiem, jednak tego
dźwięku nie nagrywa.

Próbowałem podłączyć dźwięk bezpośrednio pod kartę dźwiękową (Audigi 2)
- to samo - tzn. słychać, ale go nie nagrywa.

Poradźcie coś. Oczywiście próbuję zmieniać ustawienia nagrywania w
mikserze dźwięku. Nie pomaga. Dawno temu (Win XP zamiast Win7) wszystko
działało - teraz nie chce.

Ustawienia karty TV są takie, że puszcza dźwięk bezpośrednio po PCI (nie
wymaga dodatkowego połączenia karty TV i dźwiękowej). Nie mogę tej opcji
"odptaszkować". Zgaduję, że to by pomogło, tylko jak zmienić tę opcję?