Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 16:18:21 MET

> Mimo, że to OT to jednak ciekawi mnie bardzo, gdzie w Polsce potrafią
> jeszcze wyłączyć prąd na kilkanaście godzin? Nie pytam tu o skrajne
> sytuacje, np. duże, losowe awarie, które mogą się zdarzyć raz na 10 lat...

Nawet jak to będzie 10 czy 20 minut, ale w czasie gdy ten prąd jest
najbardziej potrzebny, to nie ma znaczenia, że zdarza się raz na 10 lat.
Tylko w tym roku miałem ponad 10 wyłączeń prądu, od parominutowych po
godzinę, półtorej. Powody są dla mnie mało istotne, a że nasze sieci
przesyłowe są w kiepskiej kondycji, to przyszłość zapowiada się jeszcze
gorzej.